معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

۹ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طبقه بندی دیافراگم لاستیکی

لاستیک دیافراگم و دیافراگم منجید دار به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل ویژگی های انحصاری آن اعتبار بسیاری در صنعت کسب کرده است. درواقع دیافراگم یک سد قابل انعطاف است که فاصله بین واحدها و اعضای ثابت را در اختیار شما قرار می دهد. عملکرد اصلی دیافراگم جلوگیری از تبادل مایع بین دو محفظه جدا شده است. دیافراگم لاستیکی را می توان از انواع ورق های لاستیکی تولید کرد.

طبقه بندی دیافراگم لاستیکی

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

طراحی قالب تزریق پلاستیک

نکات طراحی قالب تزریق پلاستیک

در این مطلب که بخش مقدماتی از سلسله مطالب طراحی قالب تزریق پلاستیک است، برآنیم تا با نکات عمومی طراحی قالب‌ها آشنا شویم. طراحی بهینه یک قالب، تأثیر بسزایی در فرآیند تولید محصولات تزریق خواهد داشت. در حقیقت، کاهش سیکل تولید، افزایش ظرافت و زیبایی قطعه، به حداقل رساندن ضایعات و آسیب‌های فیزیکی قطعه، کاهش عملیات پس از ساخت قطعه و در نهایت افزایش چشمگیر بازده تولید، همه و همه از محاسن یک طراحی هوشمندانه قلمداد می‌شوند. نکاتی که در ادامه از نظر خواهند گذشت، در حقیقت ویژگی‌های مطلوب قطعه نهایی می‌باشند که البته تنها با طراحی مناسب قالب دستگاه تزریق پلاستیک محقق خواهند گشت.

حداکثر ضخامت جداره

نکته‌ی اول: معمولاً می‌بایست برای ضخامت جداره قطعه محدودیتی قائل گردید. باید به این نکته توجه داشت که افزایش ضخامت جداره قطعه موارد زیر را به همراه خواهد داشت:

  • افزایش سیکل تولید
  • افزایش حجم قطعه
  • استعداد بیشتر قطعه در تاب‌برداشتن و نقوص ظاهری دیگر
  • افزایش میزان خشکی محصول (10 درصد افزایش در ضخامت جداره تقریباً افزایش 33 درصدی خشکی محصول را با اکثر مواد به همراه خواهد داشت).

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی

تولید کننده کیسه زباله ، چندین روش برای استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی پیدا کرده است که انتظار بعضی از آنها را واقعاً ندارید.اگر این پست را دوست دارید ، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر با کیسه های پلاستیکی از فروشگاه مواد غذایی یا سایر سفرهای خرید به خانه می آیید ، پس از تخلیه مواد غذایی یا خریدهای دیگر ، ممکن است تعجب کنید که با آنها چه کار کنید.شما اغلب می توانید کیسه های حامل دور انداخته شده را روی زمین یا آویزان در درختان مشاهده کنید و همه ما می دانیم که آنها می توانند برای مدت زمان طولانی در مکان های دفن زباله دوام داشته باشند.

در حالی که حد زیادی از آنهایی که دریافت می کنید باید بازیافت شوند ، دلایل زیادی وجود دارد که شما باید حداقل برخی از این کیسه های پلاستیکی را برای تعداد زیادی از مصارف خانگی ، نگه دارید.در اینجا لیستی از کاربردهای کیسه های پلاستیکی در خانه شما آورده شده است تا به شما ایده هایی درباره چگونگی استفاده مجدد از این وسایل بدهد.

من چندین روش برای استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی پیدا کرده ام که انتظار بعضی از آنها را واقعاً ندارید.اگر این پست را دوست دارید ، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

مقدمه

سنگ آهک یک نوع سنگ رسوبی طبیعی می باشد که مقادیر بسیار زیادی کربنات کلسیم در ترکیبات آن وجود دارد. پس از استخراج سنگ های آهک، آن ها توسط تسمه نقاله به کوره های آهک پزی منتقل شده و تبدیل به پودر آهک می شود. آهک سریع در کارخانه های تولید آهک با افزودن آب به آهک هیدراته تبدیل شده و آماده برای استفاده در صنایع مختلف می باشند. در 50 سال گذشته علیرغم برخی کاهش های قابل توجه در دوران بد اقتصادی و برخی تغییرات عمده در بازار، شاهد رشد فوق العاده ای در تولید آهک بوده ایم. تغییر فناوری، اقتصاد و مقررات زیست محیطی نقش مهمی در برخی از بازارهای آهک ایفا کرده است. صنعت فولاد بهترین نمونه است که در آن تغییر در تکنولوژی (جایگزینی کوره های باز با کوره های اکسیژن اولیه) منجر به تغییر چشمگیر در مقدار و نوع آهک مورد استفاده شده است. در میان انواع نمونه های آهک موجود در بازار، موارد استفاده از آهک هیدراته در صنایع مختلف رشد چشمگیری داشته است. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با مشخصات فنی آهک هیدراته و کاربرد آن ها در صنایع مختلف توضیح دهیم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سنگ آهک

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

هبلکس یک نوع بتن متخلخل است، که در ساختمان ها قابل استفاده میباشد. از مزایای هبلکس می توان به مقاومت فشاری بالا و وزن پایین آن اشاره کرد. لوله گذاری و سیم کشی در ساختمان هایی که در آن ها هبلکس به کار رفته است به راحتی انجام می گیرند. زیرا هبلکس به راحتی به وسیله ی اره برش می خورد و فرو رفتن میخ و پیچ در آن آسان است.  از ویژگی های قابل توجه هبلکس مقاومت بالای آن در برابر آتش می باشد هم چنین عایق خوبی در برابر حرارت و صدا است . با توجه به قانون های جدید برای عایق بودن ساختمان ها که باید حتما رعایت شود. اگر از هبلکس برای دیوارها استفاده کنند، دیگر نیازی به عایق کاری دوباره ندارند.

در این مقاله قصد دارم درخصوص مزایای هبلکس در ساختمان سازی مطالبی را به شما ارائه دهم. اگر شما نیز قصد ساختمان سازی دارید، برای خرید بلوک هبلکس و مصالح ساختمانی، بلوک هبلکس برادران اسدی که بزرگ ترین تامین کننده ی مصالح ساختمانی در ایران و عراق هستند را به شما پیشنهاد می کنم.

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

مقدمه

اسباب کشی یا جا به جایی وسایل خانه ، شرکت و مغازه و… یک اتفاق است که برای همه ی ما حتی برای یکبار افتاده است. همه ی ما از اسباب کشی هراس داریم و میدانیم که کار سختی است. مشکلات زیادی برای اثاث کشی وجود دارد که ممکن است ا آنها رو به رو شوید برای حل این مشکلات و وقایع باید فکری اندیشید. ما به عنوان بهترین شرکت اسباب کشی در شیراز به شما راه حل هایی برای اسباب کشی راحت تر ارائه میدهیم. با ما همراه باشید تا بتوانید ساده ترین اثاث کشی زندگیتان را تجربه کنید.

بهترین زمان اسباب کشی

بهترین زمان برای اسباب کشی برای افراد با توجه به زمان و تایم خالی که دارند، مشخص میشود. فصل تابستان یکی از شلوغ ترین فصل ها برای اسباب کشی است. بهترین زمان اسباب کشی را میتوانید بسته به شرایط زیر انتخاب کنید:

  • انتخاب روز هفته برای اسباب کشی

برای داشتن یک اسباب کشی راحت انتخاب بهترین روزه هفته بسیار اهمیت دارد. انتخاب بهترین روز به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین و مهم ترین مورد این است که از لحاظ کاری و شرایط زندگی شما بهترین روز کدام است. اما اگر از لحاظ معنوی به دنبال بهترین روز هستید باید در روایات و احادیث پیامبران و امامان بهترین روز را بیابید.

اگر در شهر بزرگ زندگی میکنید و یا قصد اسباب کشی به یک شهر بزرگ دارید بهتر است در روزه های تعطیل و آخر هفته ها اسباب کشی کنید چون در این ایام خیابان ها خلوت تر و رفت و آمد آسان تر است.  اما در روزه های خاص که جشن و… است ممکن است شرایط سخت تر باشد پس دقت کنید که مناسبتی در روزهای تعطیل نباشد.

بهترین زمان اسباب کشی

از طرفی اسباب کشی در این روزها به خاطر شلوغ بودن شرکت های اسباب کشی کمی سخت است و باید حتما از قبل با شرکت ها هماهنگ کنید. شرکت تضمین بار در شیراز ارائه دهنده بهترین خدمات اسباب کشی در تمام روزه های هفته میباشد. برای هماهنگی با ما در تماس باشید.

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

مقدمه

در دنیای امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تحرک افراد بسیار کمتر شده و در واقع به زندگی کم تحرک روی آورده‌اند. این امر نه تنها از نظر روحی بر آنها تاثیر خواهد گذاشت، بلکه جسم افراد هم بر اثر نشستن طولانی مدت آسیب خواهد دید. ورزش یکی از ابزارهایی است که از این آسیب‌ها جلوگیری کرده و سلامتی را به ارمغان می‌آورد. یکی از این رشته‌های ورزشی، ایرهاکی است. شما یا فرزندتان ممکن است به دفعات زیاد، این نوع ورزش را در باشگاه‌های ورزشی و مجموعه‌های بازی کودکان از نزدیک دیده باشید. ایرهاکی‌ها برای تمامی سنین از جمله کودکان و بزرگسالان مناسب می‌باشد. در این مطلب به بررسی نکاتی درباره تجهیزات دستگاه ایرهاکی‌ خواهیم پرداخت.

تجهیزات دستگاه ایرهاکی‌

ورزش ایرهاکی چیست؟

یکی دیگر از ورزش یا بازی‌های محبوب میان کودکان و بزرگسالان ورزش ایرهاکی می‌باشد. همانطور که از نام این بازی برمی‌آید، یک نوع هاکی روی یخ بوده است. در این بازی بازیکنان به وسیله دسته‌هایی که در اختیار دارند، گوه‌ها را به طرف دروازه‌های حریف یا طرف مقابل هدایت می‌کنند. اما هاکی روی میز کم کم به وسیله کارمندان بیلیاردی که در شهر برانزویک زندگی می‌کردند شکل گرفت. آنها از سال‌های ۱۹۶۹ تا ۱۹۷۲ به ابداع این ورزش پرداختند.

 حال شکل این بازی به صورت رومیزی است، که دو یا چهار نفر بازیکن یک توپ را به وسیله دسته‌های مخصوصی بر روی میز صافی برای یکدیگر به چرخش در می‌آورند. میزهای هاکی دارای دو شکاف در دو قسمت میز است، که به عنوان دروازه هر دو تیم در نظر گرفته شده و توپ یا گوی باید وارد آن گردد. اگر قصد دارید این نوع ورزش را به صورت کاملا حرفه ای انجام دهید می توانید بر روی کلمه بازی ایرهاکی چیست کلیک کنید.

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

انتخاب سنگ فرش مناسب برای حیاط باغ

انتخاب سنگ فرش مناسب برای حیاط باغ شما ، با وجود گزینه های زیاد از مواد سنگ فرش ، گیج کننده به نظر می رسد ، اما اگر گزینه های مناسب را برای باغ خود درک کنید ، این بسیار ساده خواد بود.مزیت استفاده از سنگ فرش در باغ شما این است که یک طرح کاملاً خطی و واضح ایجاد می کند که می تواند نظم و وضوح را در انواع دیگر ویژگی های باغ به ارمغان بیاورد.

  • درک نیازهای منطقه

اولین سوال باید این باشد که ، این برای چه کسانی است؟به عنوان مثال اگر اگر پیاده رو باغ شما یک فضای بازی برای بچه ها و حیوانات خانگی است ، به گزینه هایی با مقاومت در برابر لغزش فکر کنید.انتخاب سنگ فرش در فضای باز به درک نیازهای یک منطقه برمی گردد.برای مسیرهای رانندگی بهتر است یک پایه محکم ایجاد کنید و سنگ فرش هایی را انتخاب کنید که برای تحمل وزن های سنگین طراحی شده اند.

اما فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.مواد روسازی باید بادوام باشد.بسته به محل زندگی شما ، ممکن است لازم باشد ضد آب نیز باشد.

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

مقدمه

ایجاد فضاهای شهری منحصر به فرد با در نظر گرفتن نیاز هر منطقه و با استفاده از خلاقیت در اجرای آبنما در تخصص مجموعه ی تولید کننده ی آب موزیکال، شرکت نور آب و آسمان پارسه است. این مجموعه با استفاده از بهترین امکانات و تکنولوژی های موجود سعی در اجرای زیباترین آبنماهای شهری را دارد. آب نماها برای جذب مخاطب و ایجاد فضایی دلنشین با ریتمی متناسب با موزیک آب را به حرکت در می آورند. فضای سبزی که در اکثر شهرها ساخته می شود نیاز به ایجاد تنوع دارد و آبنماها این تنوع را به وجود می آورند. تولید کنندهای آبنماها سعی در ایجاد زیباترین طراحی با توجه به فضای شهری و پارک ها را دارند. به دلیل جذابیت این آبنماها از آن ها در لابی هتل، باغ ها و فضاهای داخلی نیز استفاده می کنند. آب و آسمان پارسه شرکت تولید کننده آبنمای موزیکال است.

مدل آبنماهای موزیکال

شرکت سازنده ی آبنما این محصول را در دو مدل ساده و موزیکال طراحی و اجرا می کند. برای انتخاب آبنمای موزیکال باید به شرایط موجود در محیط برای نگهداری از آن دقت کنید. آب نماها با استفاده از مایع مخصوص و نازل هایی که برای آن ها تعبیه می شود، ساخته شده و امکان ریختن آب به بیرون در آن ها وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت اجرای نازل های آب و آتش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. برای ساخت آبنما با توجه به سلیقه ی مشتریان می توان طرح های جدیدی را اجرا کرد و یا با استفاده از آبنماهایی که پیش از این توسط شرکت آب و آسمان پارسه اجرا شده، می توان برای یک انتخاب مناسب تصمیم گرفت. آبنماهای موزیکال اغلب متحرک هستند و استفاده از موزیک در آن ها با توجه به شیوه ی حرکتی که دارند با طراحی های زیبایی انجام می شود. این کار منجر به رقص آب در آبنماها و ایجاد حس آرامش در مخاطبان خواهد شد.

مدل آبنماهای موزیکال

  • انصاری انصاری