معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

  • ۰
  • ۰

مقدمه

ایجاد فضاهای شهری منحصر به فرد با در نظر گرفتن نیاز هر منطقه و با استفاده از خلاقیت در اجرای آبنما در تخصص مجموعه ی تولید کننده ی آب موزیکال، شرکت نور آب و آسمان پارسه است. این مجموعه با استفاده از بهترین امکانات و تکنولوژی های موجود سعی در اجرای زیباترین آبنماهای شهری را دارد. آب نماها برای جذب مخاطب و ایجاد فضایی دلنشین با ریتمی متناسب با موزیک آب را به حرکت در می آورند. فضای سبزی که در اکثر شهرها ساخته می شود نیاز به ایجاد تنوع دارد و آبنماها این تنوع را به وجود می آورند. تولید کنندهای آبنماها سعی در ایجاد زیباترین طراحی با توجه به فضای شهری و پارک ها را دارند. به دلیل جذابیت این آبنماها از آن ها در لابی هتل، باغ ها و فضاهای داخلی نیز استفاده می کنند. آب و آسمان پارسه شرکت تولید کننده آبنمای موزیکال است.

مدل آبنماهای موزیکال

شرکت سازنده ی آبنما این محصول را در دو مدل ساده و موزیکال طراحی و اجرا می کند. برای انتخاب آبنمای موزیکال باید به شرایط موجود در محیط برای نگهداری از آن دقت کنید. آب نماها با استفاده از مایع مخصوص و نازل هایی که برای آن ها تعبیه می شود، ساخته شده و امکان ریختن آب به بیرون در آن ها وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت اجرای نازل های آب و آتش می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. برای ساخت آبنما با توجه به سلیقه ی مشتریان می توان طرح های جدیدی را اجرا کرد و یا با استفاده از آبنماهایی که پیش از این توسط شرکت آب و آسمان پارسه اجرا شده، می توان برای یک انتخاب مناسب تصمیم گرفت. آبنماهای موزیکال اغلب متحرک هستند و استفاده از موزیک در آن ها با توجه به شیوه ی حرکتی که دارند با طراحی های زیبایی انجام می شود. این کار منجر به رقص آب در آبنماها و ایجاد حس آرامش در مخاطبان خواهد شد.

مدل آبنماهای موزیکال

اجرای آبنما موزیکال

برای اجرای آبنماهای موزیکال در محیط های مورد نظر خود بهتر است با مجریان این طرح ها و افرادی که سال ها سابقه ی اجرای انواع آبنما را دارند مشورت کنید. شرکت های مجری آبنما موزیکال در سال های اخیر به دلیل استقبال از این حوضچه ها سعی در به کار بردن خلاقیت در استفاده از اشکال مختلف در اجری آن ها را دارند. این آبنماها به صورت الکترونیکی و مکانیکی و با استفاده از سیستم های هوشمندی ساخته می شوند. این محصول علاوه بر زیبایی به ایجاد رطوبت مطلوبی در هوا کمک می کند و برای فصل های گرم تابستان استفاده از آن باعث خنکی هوای موجود در اطراف آبنما می شود. این آبنماها مصرف آب زیادی ندارند و برای به گردش درآوردن آب استفاده از مقدار آب معین که در رفت و آمد است باعث ایجاد طرح های دلخواه می شود.

انتخاب بهترین نوع آبنما

آبنماها با توجه به امکاناتی که دارند طبقه بندی می شوند. این آبنماها با توجه به نحوه ی نگهداری آن ها برای محیط های مختلفی از جمله لابی هتل، مجتمع های بزرگ، پارک ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

-آبنماهای استیل خاصیت آینه های شفاف و مدرن را دارند. این نوع آبنماها نور و منظره ی اطراف را منعکس می کنند. این محصول در برابر تاثیرات آب و هوا مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند. آبنماهای استیل با نصب آسان، خاصیت ضد زنگ، مناسب برای فضاهای مدرن و ویژگی های منحصر به فردی که دارند گزینه ی خوبی برای خانه های آپارتمانی و مجتمع های بزرگ هستند.

-آبنماهای رزینی برای فضاهای مختلفی از جمله دکورهای سنتی و مدرن قابل استفاده است. این نوع آبنما از رزین یا کامپوزیت های فایبرگلاس ساخته شده اند. این آبنما به دلیل سبکی ای که نسبت به نمونه سنگی دارند قابل جا به جایی هستند. از این محصول در فضاهای طبیعی استفاده می شود و به دلیل ساخته شدن از رزین های بادوام امکان تخریب آن ها کمتر است. عدم نیاز به منبع آب دائمی و افزودن حس آرامش به خانه از جمله مزایای این مدل آبنما است.

-آبنماهای شیشه ای تصاویر اطراف را در خود منعکس می کند. استفاده از نورپردازی برای ایجاد زیباترین جلوه ها در این آبنماها باعث افزایش زیبایی در نمایش جریان آب می شود. نصب آسان و تعمیر و نگهداری کم هزینه ی این آبنماها آن ها را برای استفاده در فضاهای داخل و خارج از خانه به گزینه ی مطلوبی تبدیل کرده است.

آبنما شیشه ای

-آبنماهای سنگی از گزینه هایی است که اغلب مورد انتخاب مشتریان قرار می گیرد. برای انتخاب نوع بافت و رنگ این آبنماها می توان از تنوع آن ها بهره برد. دوام و طول عمر این محصول و پایین بودن هزینه ی نگهداری آن ها از مزایای این آبنماها است.

تجهیزات به کار رفته در آبنمای موزیکال

برای ساخت آبنمای موزیکال استفاده از تجهیزات به خصوصی مورد نیاز است. برای راه اندازی آبنماهای موزیکال نیاز به تجهیزاتی مانند پمپ های مخصوص آبنما، چراغ های مولتی کالر ضد آب، گیربکس های ضدآب و تجهیزات حرکتی آبنما است. این آبنماها از جت آب و یا نازل های خاصی ساخته می شوند. استفاده ی گسترده از نازل ها و چراغ ها هزینه ی زیادی را می طلبد. چراغ های روشن برای ایجاد جلوه های بصری بیشتر است. ساخت و نصب آبنمای موزیکال حرفه ای در شرکت آب و آسمان پارسه با ایجاد صحنه های متحرک و سیستم آبنمای هوشمند طراحی و اجرا می شود.

نتیجه گیری

استفاده از آبنمای موزیکال نیاز زیادی به مراقبت و پاک کردن ندارد. این آبنماها پس زمینه ای جذاب برای ساختمان ایجاد می کنند و باعث کاهش آلودگی های صوتی در محیط می شوند. بهبود هوای محیط از جمله مزایایی است که این آبنماها دارند. برای اجرای آن ها می توانید از شرکت های معتبر مانند شرکت سازنده ی آبنما آب و آسمان پارسه مشورت بگیرید و از طرح های اجرا شده توسط این مجموعه در سایت دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

  • ۰۲/۰۳/۰۹
  • انصاری انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی