معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

  • ۰
  • ۰

استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی

تولید کننده کیسه زباله ، چندین روش برای استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی پیدا کرده است که انتظار بعضی از آنها را واقعاً ندارید.اگر این پست را دوست دارید ، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

اگر با کیسه های پلاستیکی از فروشگاه مواد غذایی یا سایر سفرهای خرید به خانه می آیید ، پس از تخلیه مواد غذایی یا خریدهای دیگر ، ممکن است تعجب کنید که با آنها چه کار کنید.شما اغلب می توانید کیسه های حامل دور انداخته شده را روی زمین یا آویزان در درختان مشاهده کنید و همه ما می دانیم که آنها می توانند برای مدت زمان طولانی در مکان های دفن زباله دوام داشته باشند.

در حالی که حد زیادی از آنهایی که دریافت می کنید باید بازیافت شوند ، دلایل زیادی وجود دارد که شما باید حداقل برخی از این کیسه های پلاستیکی را برای تعداد زیادی از مصارف خانگی ، نگه دارید.در اینجا لیستی از کاربردهای کیسه های پلاستیکی در خانه شما آورده شده است تا به شما ایده هایی درباره چگونگی استفاده مجدد از این وسایل بدهد.

من چندین روش برای استفاده مجدد از کیسه های پلاستیکی پیدا کرده ام که انتظار بعضی از آنها را واقعاً ندارید.اگر این پست را دوست دارید ، لطفاً آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آسترهای سطل های زباله کوچک

هر سرویس بهداشتی و بسیاری از اتاق خواب ها یک سطل آشغال کوچک دارند که به آستر نیاز دارد.به جای خرید کیسه زباله از مراکز فروش عمده کیسه زباله ، از این کیسه های پلاستیکی در سطل های آشغال کوچک استفاده کنید.

سطل آماده سازی غذا

اگر سطل آشپزخانه شما از محلی که غذا تهیه می کنید فاصله زیادی دارد ، یک کیسه پلاستیکی را به یک کشو آویزان کنید.به این ترتیب می توانید تمام زباله های تولیدی هنگام تهیه غذا مثل پوسته سیب زمینی یا پیاز و یا بسته بندی خالی را درون آن قرار دهید.می توانید دو کیسه پلاستیکی در هر گوشه آویزان کنید – یکی برای بازیافت و دیگری برای زباله های عمومی.

کیسه های پلاستیک را برای موراد ضروری در اتومبیل خود نگه دارید

برای موارد اضطراری ، یک تعداد از کیسه های پلاستیکی را  در داشبورد یا در صندوق عقب خود نگه دارید.با وجود بچه ها این کیسه زباله برای اتومبیل ایده آل است ، زیرا می توانید آنها را پر کنید و پس از آن آنها را دور بریزید.

از اتومبیل خود محافظت کنید

اگر زمستان سختی در پیش رو دارید ، از کیسه های پلاستیکی یدکی خود برای پوشاندن آینه ها و برف پاک کن های جلو اتومبیل خود استفاده کنید.این باعث می شود مجبور نشوید یخ ها را از آنها جدا کنید.

هنگام مسافرت از آنها استفاده کنید

هنگام مسافرت از کیسه های پلاستیکی استفاده کنید

کیسه های پلاستیکی هنگام بسته بندی چمدان هنگام مسافرت بسیار مفید هستند.ابتدا می توانید کفش های خود را در کیسه ای قرار دهید تا لباس شما را کثیف نکند.در هنگام سفر می توانید از آنها برای نگه داشتن وسایل مرطوب مانند مایو یا جدا کردن لباس های کثیف از لباسهای تمیز چمدان استفاده کنید.

بسته بندی مواد هنگام جابجایی

به نظر می رسد که هنگام جابجایی ، همیشه برای بسته بندی وسایل شکننده به مواد بسته بندی بیشتری احتیاج دارید.کیسه های پلاستیکی برای این کار کاملا مناسب هستند.می توانید وسایلی را درون کیسه پلاستیکی قرار دهید و آنها را بسته بندی کنید ، یا آنها را بین وسایل بزرگتر قرار دهید تا در حین حرکت لرزان نشوند و به یکدیگر آسیب نرسانند.

حتی می توانید از این کیسه ها برای جدا کردن بشقاب و نعلبکی استفاده کنید.آنها پشتیبانی می کنند و راهی بسیار ارزان برای محافظت از محصولات خانگی شما هستند.

از آنها برای نظم و ترتیب و مرتب کردن وسایل در خانه خود استفاده کنید

هنگامی که مشغول پاکسازی اسباب بازی ها ، لباس ها یا حتی وسایل آشپزخانه هستید ، برای نگهداری ، اهدا یا دور انداختن آنها به وسیله ای برای سازماندهی و جدا کردن وسایل نیاز دارید.کیسه های پلاستیکی بزرگتر برای این ایده آل هستند.آنها همچنین بهترین روش برای حمل اقلامی هستند که اهدا می کنید یا دور می ریزید.

هزاران روش عالی برای استفاده از کیسه های پلاستیکی باقیمانده در اطراف خانه شما وجود دارد و این لیست یک مکان عالی برای شروع است! من دوست دارم ایده های شما را نیز بشنوم ، بنابراین با مجموعه حریر پلاست ، تولید کننده کیسه فریزر ، تماس بگیرید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • ۰۲/۰۳/۰۹
  • انصاری انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی