معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

  • ۰
  • ۰

انتخاب سنگ فرش مناسب برای حیاط باغ

انتخاب سنگ فرش مناسب برای حیاط باغ شما ، با وجود گزینه های زیاد از مواد سنگ فرش ، گیج کننده به نظر می رسد ، اما اگر گزینه های مناسب را برای باغ خود درک کنید ، این بسیار ساده خواد بود.مزیت استفاده از سنگ فرش در باغ شما این است که یک طرح کاملاً خطی و واضح ایجاد می کند که می تواند نظم و وضوح را در انواع دیگر ویژگی های باغ به ارمغان بیاورد.

  • درک نیازهای منطقه

اولین سوال باید این باشد که ، این برای چه کسانی است؟به عنوان مثال اگر اگر پیاده رو باغ شما یک فضای بازی برای بچه ها و حیوانات خانگی است ، به گزینه هایی با مقاومت در برابر لغزش فکر کنید.انتخاب سنگ فرش در فضای باز به درک نیازهای یک منطقه برمی گردد.برای مسیرهای رانندگی بهتر است یک پایه محکم ایجاد کنید و سنگ فرش هایی را انتخاب کنید که برای تحمل وزن های سنگین طراحی شده اند.

اما فاکتورهای مهم دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.مواد روسازی باید بادوام باشد.بسته به محل زندگی شما ، ممکن است لازم باشد ضد آب نیز باشد.

  • سبک خود را انتخاب کنید

سنگ فرش خارجی باید ، علاوه بر مقاومت در برابر ترافیک زیاد ، در برابر اوضاع جوی نیز مقاوم باشد.اما عملکرد و عملی بودن به این معنی نیست که شما باید از سبک و زیبایی صرف نظر کنید.

دوست دارید باغ شما چه ظاهری داشته باشد و متناسب با آن مورد مناسب را انتخاب کنید.اولین چیزی که باید در نظر بگیرید ترجیحات طراحی شخصی شماست.این شامل همه چیز ، از رنگ و اندازه گرفته تا ظاهر کلی و احساسی است که شما در طراحی خود هدف قرار داده اید.

همچنین استفاده از اسلب های کوچکتر در فضاهای کوچکتر و اسلب های بزرگتر در فضاهای بزرگ ، بهتر است ، تا خیلی “شلوغ” نشود.

سنگ فرش باغ

  • مواد خود را انتخاب کنید

اکنون که شما طرحی را در ذهن دارید ، وقت آن است که مواد سنگ فرش را انتخاب کنید.سنگ فرش های شما می توانند از سنگ طبیعی ، آجر ، سنگ کوبیک یا بتن ساخته شوند.بیایید تفاوت های آنها را بررسی کنیم و به شما در انتخاب کمک کنیم.

سنگ فرش بتن

بتن اغلب ارزانترین گزینه برای سنگ فرش است.بتن محصولی ساخته دست بشر است که ظاهر و احساس سنگ طبیعی را تکرار می کند.متأسفانه ، بتن سریعتر از سایر مواد لک می شود.به طور معمول به اندازه سنگ طبیعی دوام ندارد و همیشه به آب بندی نیاز دارد.

سنگ طبیعی

استفاده از سنگ طبیعی برای پوشش کف حیاط باغ ، مزایای زیادی دارد.این منحصر بفرد است چون به عنوان یک ماده طبیعی ، رنگ ها و الگوها می توانند از قطعه ای به قطعه دیگر متفاوت باشند.این یک سرمایه گذاری بزرگ است که سالها دوام خواهد داشت.سنگ آهک ، گرانیت و ماسه سنگ همه در این گروه قرار می گیرند.سنگ طبیعی گرانیت که به دلیل استحکام خود مشهور است ، بسیار مقاوم است و آن را به گزینه ای مناسب برای مناطق پرتردد تبدیل می کند.

در حالی که برخی محصولات افسانه ای سنگ فرش ساخته شده توسط انسان ، در دسترس است ، اما به دست آوردن زیبایی پیچیده واقعی سنگ فرش طبیعی همیشه آسان نیست.

  • رنگ نیز مهم است

به طور معمول ، تصمیم گیری در مورد رنگ تخته سنگ فرش خود با انتخاب مواد انتخابی شما همزمان است.طبیعتاً هر ماده ظاهری متفاوت و رنگ متفاوتی دارد.شما می خواهید مطمئن شوید که رنگ با بقیه باغ شما هماهنگ است.

با ما تماس بگیرید

ما تولیدکننده سنگ فرش در اصفهان هستیم و وقتی نوبت به انتخاب سنگ فرش باغ می رسد ، شما را تحت پوشش قرار می دهیم.با یکی از اعضای تیم ما تماس بگیرید و دیگر خیال تان از بابت همه چیز راحت خواهد بود.

ما فقط از بالاترین کیفیت مواد استفاده می کنیم.اگر از قبل چیزی در ذهن دارید اما نمی توانید در مورد رنگ ، سبک یا مواد تصمیم بگیرید ، تیم ما در اینجا برای کمک به شما است.هر یک از کارکنان این تجربه را دارند که به شما کمک کنند تا سنگ فرش مناسب باغ و خانه خود را پیدا کنید.ما می توانیم ایده ها و راه حل های مناسب را به شما ارائه دهیم.

  • ۰۲/۰۳/۰۹
  • انصاری انصاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی