معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایمپلنت یا پروتز، کدام یک بهتر است؟

کاشت ایمپلنت دندان یکی از پرتقاضاترین روش ها در کلینیک دندانپزشکی است و این به دلیل نیاز و ترجیح لبخندی سالم تر، زیباتر و هماهنگ تر است. انگیزه ها و مزایای متعددی در پس استفاده از ایمپلنت دندان اصفهان وجود دارد. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری برای رفع همه ابهامات خود هستید، مثلاً ارزش ایمپلنت های دندانی، انواع، مراقبت و مزایای آنها، در جای درستی هستید! قبل از انجام کاشت ایمپلنت، آن را با جزئیات در این راهنمای کامل بررسی کنید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان و همچنین سایر روش های زیبایی با بازگرداندن لبخند و عزت نفس مرتبط است و بر اساس جایگزینی بخشی از دندان از دست رفته است. دلایل متعددی برای از دست دادن دندان وجود دارد، مانند بروز تروما و بیماری های پریودنتال. بنابراین، این روش بهترین گزینه در این موارد است که قطعی ترین و در دسترس ترین راه حل است. ایمپلنت دندان علاوه بر ایجاد اثر زیبایی شناختی بهتر، قادر به بازیابی عملکردهای جویدنی کافی و متعادل است و در نتیجه سلامت و تندرستی دهان و دندان بیمار را بازیابی می کند. ایمپلنتولوژی همچنین می تواند جایگزینی برای جایگزینی پروتزهای متحرک باشد، زیرا آنها ثبات، ایمنی و راحتی بیشتری را برای استفاده فراهم می کنند. در نهایت، این یک جایگزین مصنوعی است که به دنبال بازگرداندن طبیعی قوس دندانی از طریق تکنیک ها و انواع مواد مختلف است.

 

  • انصاری انصاری
  • ۰
  • ۰

بسیاری از بیماران به دنبال این هستند درمان ارتودنسی را بدون کشیدن دندان انجام دهند، زیرا کشیدن دندان علاوه بر درد، عوارض نیز دارد. سؤال اکثر افراد این است که آیا انجام ارتودنسی بدون درد امکان پذیر است؟ دکتر محمد علی ناصری بهترین متخصص ارتودنسی در این مقاله به این سؤال پاسخ خواهد داد.

آیا می توان ارتودنسی را بدون کشیدن دندان انجام داد؟

پاسخ به این سؤال بستگی به شرایط دارد. دربرخی شرایط  می توان درمان ارتودنسی را بدون کشیدن دندان انجام داد اما گاهی اوقات نمی توان و لازم است حتما دندان کشیده شود. اگر فک محل کافی برای قرار گرفتن دندان ها به طور مرتب کنار هم را داشته باشد و دندان ها با شدت زیادی روی هم قرار نگرفته باشند، برای انجام ارتودنسی نیازی به کشیدن دندان ها نیست.

کشیدن دندان بدون ارتودنسی

  • انصاری انصاری