معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

معرفی صنایع

معرفی برترین صنایع اصفهان

  • ۰
  • ۰

استفاده از خدمات پزشکی و درمانی از نیازهای اساسی انسان ها می باشد کیفیت ارائه این خدمات بسیار قابل توجه است زیرا اگر این خدمات به صورت مطلوب ارائه نشود ممکن است خطرات جبران ناپذیری برای افراد داشته باشد به هر حال هتلینگ بیمارستانها و مراکز درمانی برای همه مورد توجه است و بیشتر افراد ترجیح می دهند در بیمارستانهای خدمات دریافت کنند که هتلینگ بهتری دارد هتلینگ بیمارستان شامل خدمات پزشکی ،رفتار مناسب پرسنل،  لوازم و امکانات بیمارستان و همچنین بهداشت در محیط می باشد.

از مهمترین موارد در بیمارستانها رعایت بهداشت می باشد بیمارستان مکانی است که باید کاملاً تمیز و بدون هیچ گونه میکروبی باشد تا بیماران بتوانند زودتر دوره درمان را به اتمام برسانند و همچنین عفونت ها و میکروب های موجود در بیمارستان ها نباید به بیرون انتقال یابد و موجب بیماری سایر افراد گردند بنابراین رعایت بهداشت در مراکز درمانی بسیار اهمیت دارد.  گروه ام تی کو ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی، دست خشک کن و… قصد دارد در این مقاله نکاتی برای رعایت بهداشت در مراکز درمانی را برای شما عزیزان بازگو نماید.

وظایف مراکز درمانی:

پرسنل بیمارستان برای رعایت بهداشت و ضدعفونی کردن بیمارستان باید مواردی را  رعایت کنند که تعدادی از آنها را بازگوخواهیم کرد.

انجام نظارت روزانه بر بهداشت کلیه ی قسمت های بیمارستان

نظارت بردفع بهداشتی فاضلاب بیمارستان و همچنین پسماندهای عفونی بیمارستان

شست و شوی منبع آب بیمارستان و همچنین نمونه برداری از آب  و انجام آزمایشات لازم

استفاده از تجهیزات بهداشتی همچون دستگاه کاور کفش

وظایف مراجعه کنندگان:

همانطور که پرسنل بیمارستان برای رعایت بهداشت در مقابل بیماران وظایفی دارند،  شما مراجعه کنندگان بیماران و همراه باید یکسری نکات را رعایت کنیم تا اینکه برای دیگر بیماران مشکلی ایجاد نشود و همچنین به سود خود ما نیز باشد.

معمولا در بیمارستان ها سطل های مخصوص به هر زباله مشخص شده است شما با رعایت این مورد که هر زباله را در سطل مخصوص به خود بیندازید می توانید به خود و دیگران کمک کنید.

هنگام استفاده از سرویس بهداشتی در بیمارستانها دست های خود را به طور کامل شسته  و از مواد ضدعفونی کننده موجود در بیمارستان استفاده کنید

جهت جلوگیری از انتقال عفونت به تجهیزات پزشکی دست نزنید و همچنین از نشستن بر روی تخت بیماران اجتناب کنید.

هنگام ورود به بخش آی سی یو و دیگر بخش‌های مهم در بیمارستان بهتر است  از لباس های  مخصوص و همچنین است دستگاه کاور کفش استفاده کنید تا از انتقال میکروب آلودگی محیط جلوگیری کنید.

رعایت بهداشت کلی در بیمارستان ها:

به طور کلی محیط بیمارستان در ایجاد عفونت های بیمارستانی نقش زیادی دارد. بیمارستان جهت کاهش انتقال میکروب از محیط بیرون به داخل و یا از محیط بیمارستان به بیرون ، متدهای مختلفی را برای نظافت و ضدعفونی مورد استفاده قرار می دهند. که ما تعدادی از این موارد را برای شما ارائه دادیم برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به نظافت میتوانید مارا در مقالات بعدی همراهی کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی